Volgers

dinsdag 31 mei 2011

Swatches Catrice + Essence

Laatst had ik nieuwe nagellakjes gekocht van Catrice en Essence wat je in dit berichtje kon lezen. Op de foto's zie je van links naar rechts: 
Catrice Forget-me-not! (nr 380) - Catrice Easy Peasy, Lemon Squeezy! (nr 390) - Catrice Prismatic Effects Topcoat - Catrice Lavenderlicious (nr 02) + Prismatic Effects Topcoat - Essence effect topper Hello Holo (nr 03) - Catrice Lavenderlicious (nr 02) + Essence Hello Holo topper (nr 03) - Essence magnetics Pixie Dust (nr 05).
in de schaduw

Ik heb bij de 'topcoats' gekozen voor de Lavenderlicious van Catrice uit de Enter Wonderland Collectie, omdat ik dat een mooi effen kleurtje vind. Klik hier om te kijken hoe de Lavenderlicious er zonder topcoats uitziet. En je ziet ook goed dat de Prismatic Effects Topcoat van Catrice een mooi parelmoer effect geeft. 


De Pixie Dust van Essence is een magnetics nagellakje en dat wil zeggen als je er met het magneetje overheen gaat, wat ik er bij heb gekocht, dan moeten er een soort strepen in komen. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd en hier kunnen jullie alleen even de kleur zien, maar ik ga het zeker een keertje uitproberen! 


Wat vinden jullie van deze nagellakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten