Volgers

vrijdag 6 mei 2011

NEW in: Catrice nail polish 'Enter Wonderland' and Essence nail polish

Vandaag heb ik weer nieuwe nagellakjes gekocht 2 van Catrice en 1 van Essence. 
Van Catrice heb ik nagellakjes uit de "Enter Wonderland" serie gekocht. Zie hier de andere lakjes uit de serie:
C01 Frobidden Apple
C02 Lavenderlicious
C03 Wonderland Green Card
C04 Miracle Heaven
De lakjes kosten €2,49 en er zit 8 ml in. 

Ik heb deze lakjes ervan gekocht:
C04 Miracle Heaven -  C02 Lavenderlicious

Van Essence heb ik ook nog een nagellakje gekocht namelijk een nail art twins glitter topper. Ik heb de onderlak (Gabriella nr. 07) niet gekocht, want ik vond die niet zo mooi en toen zag ik de blauwe glittertjes erin dus heb hem al glitter topper gekocht voor mijn andere nieuwe lakje Miracle Heaven van Catrice. Het lakje kost €1,79 en er zit 10 ml in. 
Troy (nr. 08) 
Ik ga ze ook nog swatchen, dus hou m'n blog in de gaten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten