Volgers

zaterdag 7 mei 2011

Swatches van Catrice en Essence nagellakjes!

Gisteren konden jullie hier al zien dat ik nieuwe nagellak had gekocht en jullie konden hier een dupe zien van OPI namelijk mijn nieuwe Catrice lakje. Ik heb de lakjes even voor jullie geswatched en ik vind het echt super mooie kleuren! 
In de schaduw

In het licht
De lakjes van links naar rechts zijn: Catrice Miracle Heaven (04) + Essence Troy (08) - Essence Troy (08) - Lavenderlicious (02) - Miracle Heaven (04). 

Ik ben echt super blij met de lakjes! Ik ben ook blij dat ik niet bij de Essence Troy de basislak Gabriella hebt gekocht, maar de Miracle Heaven, want ik vind zelf dat ze super goed bij elkaar passen! 

Ik kwam gister er ook achter dat twee lakjes wel heel erg veel op elkaar leken namelijk OPI Rumple's Wiggin' en Catrice Lavenderlicious. Dus die heb ik ook even naast elkaar geswatched. 
OPI Rumple's Wiggin - Catrice Lavenderlicious (02) 

De lak van OPI is net iets donkerder, maar verder vind ik ze heel erg op elkaar lijken! Dus de lak van Catrice is een goeie dupe voor die van OPI! 

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten