Volgers

zondag 1 mei 2011

OPI nail polish Pirates of the Caribbean!

Binnenkort krijg ik weer nieuwe nagellakjes van OPI binnen. Dit keer van de Pirates of the Caribbean Collection. 
Van links naar rechts: Mermaid's Tears - Stranger Tides - Skull & Glossbones - Steady as She Rose - Sparrow Me the Drama - Planks a Lot.

Ik krijg van elke kleur 2 potjes binnen. De potjes kosten €11,20 per stuk inclusief verzendkosten. In de winkel kosten de potjes €13,95!! 

Ik heb ook een mini-setje besteld met de kleuren van links naar rechts: Planks a Lot - Skull & Glossbones - Sparrow Me the Drama - Stranger Tides.

Het mini-setje kost €14,30 inclusief verzendkosten. In de winkel kost een mini-setje €17,90!! 

Als je meer potjes tegelijk besteld, krijg je ook meer korting i.v.m. verzendkosten! 
Als je alvast wil reserveren kan dat, mail dan naar nagellakverkoop@hotmail.com en dan krijg je een mailtje van mij wanneer het binnen is gekomen! Maar de nagellakjes komen natuurlijk ook te koop op dit blog en op marktplaats

Wat vinden jullie trouwens van deze collectie?

1 opmerking:

  1. Wow, deze vind ik geweldig! Nooit gedacht dat daar een nagellak van zou uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen