Volgers

woensdag 18 mei 2011

MAC nail polishes

Altijd zie ik op beautyscene de MAC nagellakjes voorbij komen en wat zijn die mooi! Echt elke kleur ziet er geweldig uit, helaas woon ik in het Noorden en daar hebben ze geen MAC, dus ik kan nooit in de rij staan voor de limited editions of ik moet er 2 uur rijden voor over hebben! Ik heb dus op Ebay besteld en ik dacht ze zijn daar vast veel duurder en hele hoge verzendkosten, maar dat viel nog best wel mee! Zie hier onder de nagellakjes die ik heb gekocht en de prijzen:
So Rich So Pretty uit de Alice + Olivia Collectie - € 17,00
Biker Blue uit de Jeanius Collectie - € 15,45
Bad Fairy uit de Venomous Villains Collectie - € 18,26

Ice Cream Cake uit de Quite Cute Collectie - € 15,45

Mischievous Mint uit de Quite Cute Collectie - € 15,45


Ik ben echt super blij met de nagellakjes en hoop dat ik ze snel binnen krijg, want ik kan niet wachten! 

Wat vinden jullie van de kleurtjes?
En hebben jullie al een MAC nagellakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten