Volgers

maandag 16 mei 2011

OPI Silver Shatter + o.a. Dior, OPI, Chanel, Essence..

Ik zal dat al op meerdere beautyblogs de Silver Shatter werd geswatched, maar dit keer ook met andere stijlen, zoals alleen de bovenkant van je nagel met Silver Shatter of de Silver Shatter scheef op brengen. Ik wil dat dus ook heel graag uitproberen en ben benieuwd of het goed lukt! Daarvoor heb ik een paar nagellakjes uitgekozen die ik alvast laat zien. Ik wou eingelijk op veel verschillende kleuren doen, zoals op donker en licht, maar ik kwam er achter dat mijn meeste lakjes allemaal lichte kleuren zijn dus ik heb maar 2/3 mooie donkere kunnen vinden! Hier de kleuren:
Mistral (nr 517) Chanel - Nirvana (nr 704) Dior
Who the Shrek Are You? OPI - Orge the Top Blue OPI
You Belong to Me (nr 53) Essence - Just Shout! (nr 67) Essence - Dakar (nr 107) WIC by Herome

De swatches met de Silver Shatter komen binnenkort op mijn blog!
Wat vinden jullie van deze kleurtjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten