Volgers

zaterdag 14 mei 2011

Swatches van OPI Simply Smash-ing! & Black Shatter

Deze nagellakjes heb ik al een tijdje in huis, maar heb ze nooit echt laten zien. Ik vind de setjes van Serena echt helemaal geweldig en ik kijk dan ook echt uit naar volgende week, want dan krijg ik de Rally Pretty Pink en Spark de Triomphe binnen! Simply Smash-ing! is een hele mooie groene kleur met een goude gloed en met kleine glitters erin. Black Shatter dat is een mooie zwarte crackle nagellak die echt super goed werkt! Hier de foto's (in het echt is het flesje nog iets groener!):
Black Shatter - Simply Smash-ing! 


Ik vind de kleuren erg mooi! En ik verkoop ook 2 setjes op marktplaats: klik hier!
Later op de dag komen er nog andere swatches van China Glaze. 

Wat vinden jullie van dit setje? 

1 opmerking: