Volgers

dinsdag 10 mei 2011

NEW IN: OPI + China Glaze nail polish

Vandaag kreeg ik een bestelling met de 6pack Island Escapa van China Glaze en de miniset van Pirates of the Caribbean en de Silver Shatter van OPI. Ik heb van China Glaze nog geen één lakje, maar ze zien er echt super uit! Ik hoop dat ze ook goed lakken! En van OPI is helaas alleen de Silver Shatter voor mij, want alle minisetjes heb ik al verkocht :(:(! Maar ik ga het minisetje nog bijbestellen! Maar van de China Glaze en van de Silver Shatter komen zeker reviews! Hier alvast een paar foto's: 
Papaya Punch (#960) - Electric Pineapple (#965) - 108 Degrees (#961) - Senorita Bonita (#962) - Blue Iguana (#963) - Cha Cha Cha (#964)  (sorry voor de slechte foto, komt snel een betere!) 

Stranger Tides - Planks a Lot - Sparrow me the Drama - Skull & Glossbones - Silver Shatter

Ik vind de nagellakjes echt super mooi! En kan niet wachten tot ik die voor mezelf heb besteld en binnen heb om uit te proberen! 
Wat vinden jullie van deze nagellakjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten