Volgers

woensdag 25 mei 2011

NEW IN: Catrice + Essence

Ik heb vorige week weer nieuwe nagellakjes gekocht, want toen was natuurlijk de actie 1+1 gratis bij de kruidvat op alle nagellakjes en nagelverzorging etc. Ik heb 3 lakjes van Catrice gekocht en 2 van Essence en nog een Kruidvat nagellak remove pads. Kijk mee:
Forget-Me-Not! (nr 380) - Easy Peasy, Lemon Squeezy! (nr 390) - PrisMatic Effects Top Coat - Hello Holo (nr 03)

Het Catrice lakje die je de tweede van links ziet staan is in het echt veel groener/donkerder, maar ook weer niet te donker wel gewoon een mooie lichte kleur! De Catrice PrisMatics Effects Top Coat moet een parelmoer glans geven op je andere kleur nagellak, dus daar ben ik ook heel benieuwd naar! De nagellak die ik nu ga laten zien, wou ik al best wel lang hebben. Eigenlijk niet in deze kleur, maar ze waren telkens uit verkocht en nu stond alleen deze er dus die heb ik maar gekocht! Ik ben echt heel benieuwd naar het effect en dat ga ik ook snel uitproberen! 
nail art manget - Pixie dust! (nr 05) 
De nagellak remover met 20 pads heb ik nog nooit eerder gebruikt en ben echt heel benieuwd of de pads goed werken! Ik ga hem zeker een paar keer testen en dan horen jullie of het echt goed werkt of dat het een miskoop van me was! 
nail polish remover
Binnenkort komen natuurlijk ook weer swatches van alle nagellakjes! 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe nagellakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten