Volgers

woensdag 18 mei 2011

OPI Happy Halloweenies + Miss Universe Collecties

Vandaag laat ik jullie aankomende collecties zien van OPI. Ze zijn echt altijd geweldig en wat super, er komen veel collecties per jaar uit! 
Als eerste laat ik jullie de OPI Happy Halloweenies Collectie zien. De kleuren zijn erg halloweenachtig en de groene kleur is een glow in de dark nagellak, hoe vet! 
Het minisetje met de naam Spook-ettes:
De namen: He's My Boo - Mummy Knows Best - I Only Date Werewolves - Zom-body to Love

De duopack met de naam Pair-em Scar-em:
Zom-body to Love - Black Shatter
Het eerste setje is dus een minisetje dus de flesjes hebben een inhoud van 3,75 ml en bij de tweede set hebben de flesjes gewoon een inhoud van 15 ml. Deze collectie komt in Amerika in september uit en het is nog niet zeker of de collectie ook naar Nederland komt, maar we hopen het natuurlijk wel! 

Dan nog een collectie, namelijk de Miss Universe Collectie. Deze collectie komt in Amerika in Juli uit en hiervan is het ook nog niet zeker of deze collectie naar Nederland komt! 
Hier wat foto's van de collectie: 

Ik vind de nieuwe collecties in ieder geval weer fantastisch en ik hoop dat ik alle kleuren aan mijn nagellak collectie mag toevoegen, haha! 

Wat vinden jullie van deze collecties?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten