Volgers

zaterdag 21 mei 2011

Swatches OPI Silver Shatter

Eerder in dit berichtje liet ik al zien dat ik de OPI Silver Shatter zou gaan swatchen en op verschillende manieren zou aanbrengen. Jullie konden daar ook al zien met welke kleurtjes ik dat zou gaan doen. Hier de kleurtjes zonder Silver Shatter:
Just Shout (nr 67) - You Belong to Me (nr 53) - Dakar (nr 107) - Nirvana (nr 704) - Mistral (nr 517) -
Who the Shrek Are You? - Orge the Top Blue 
Als je wilt weten van welke merken de nagellakjes zijn kijk dan nog even in mijn vorige bericht. Ik heb de Silver Shatter op verschillende manieren opgebracht. Van links naar rechts: 1/3 gewoon recht 1/3 scheef 1/3 weer recht - een schuine streep - een streep over het midden van de nagel - stipjes - in de lengte een stukje bovenkant - dwars gelakt - in de lengte van de nagel gelakt. 

De strepen waren het moeilijkst aan te brengen p de oranje en de groene.

Wat vinden jullie van deze verschillende manieren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten