Volgers

woensdag 4 mei 2011

OPI nail polish POTC Silver Shatter + Serena Glam Slam France

Jullie konden hier al zien dat ik de Pirates of the Caribbean nagellakjes had besteld en misschien hadden jullie al gedacht daar hoort toch ook een silver shatter bij? En dat is waar! Die heb ik ook besteld en nog de nieuwe series van Serena Glam Slam France. 



Pirates of the Caribbean Silver Shatter. 


Ik krijg van de Silver Shatter 8 potjes binnen. De prijs per potje is €11,50 inclusief verzendkosten. De prijs in de winkel is €13,95 per stuk!! 



Dit is het setje OPI Serena Glam Slam France Rally Pretty Pink DuoPack. Het is een heel mooi roze lakje met een rode shatter erbij! 

Ik krijg hier 2 setjes van binnen. Een setje kost €16,50 inclusief verzendkosten! In de winkel kost 1 setje €20,00!! 


Dit is het setje OPI Serena Glam Slam France Spark de Triomphe DuoPack. Het is een hele mooie glimmende zilver/goude kleur met een witte shatter! 

Ik krijg hier 2 setjes van binnen. Een setje kost €16,50 inclusief verzendkosten! In de winkel kost 1 setje €20,00!! 


Als je meer potjes tegelijk bestelt, krijg je ook meer korting i.v.m. verzendkosten! 
Als je alvast wilt reserveren of vragen hebt kan dat, mail dan naar nagellakverkoop@hotmail.com en dan krijg je een mailtje van mij wanneer het binnen is gekomen! Maar de nagellakjes komen natuurlijk ook te koop op dit blog en op marktplaats

2 opmerkingen:

  1. Wow! they are amazing!!!
    I love pearl white with gold soooo much!

    xoxo Ra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niceeeee :D
    dus betekent dat dat ik bij jou nagellak kan bestellen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen