Volgers

dinsdag 31 mei 2011

Swatches Chanel Mimosa, Morning Rose, Beige Petale + Dior Encre De Chine

In dit bericht konden jullie zien dat ik de nagellakjes uit de nieuwe lijn van Chanel had gekocht. En nu laat ik de swatches zien van de nagellakjes. De nagellak ziet er wel mooier uit op de nagels dan op de nepnagels van de nagelwielen. Hier de foto's:

in de schaduw 
Morning Rose (nr 557) - Beige Petale (nr 567) - Mimosa (nr 557)
De Mimosa en Morning Rose zijn mijn favorieten! De Morning Rose is een mooie warme roze kleur met gouden shimmers erin. De Mimosa een knalgele kleur met ook kleine gouden shimmers erin, maar die zie je wat minder. De Beige Petale vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen, de kleur dekt niet goed en is erg licht. 

Ik heb de Chanel Mimosa op mijn vingers gedaan samen met de Dior Encre De Chine. Ik vind het persoonlijk een hele mooie combinatie! Hier de foto's:

De Dior nagellak lijkt in het flesje een donkerblauwe nagellak, maar op de nagels lijkt het eigenlijk wel zwart! 

Wat vinden jullie van deze swatches?

Ps: Ik heb weer allemaal nieuwe nagellak binnen van MAC, Orly, Essie en de Essence meet me @holografics.com dus hou mijn blog in de gaten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten