Volgers

vrijdag 27 mei 2011

NEW IN: Bourjois + Mac Surf Baby Collectie nail polish

Gisteren toen ik in Amsterdam was heb ik twee nagellakjes van Bourjois gekocht en 2 van MAC. Ik hoopte zo dat de nagellakjes van de Surf Baby Collectie van MAC nog niet uitverkocht waren en gelukkig was dat ook niet zo! De verpakkingen zijn niet echt mijn ding, maar zijn wel leuk bij het thema. De lakjes kosten € 13,00 en hebben een inhoud van 10 ml. Ik ga de lakjes binnenkort ook voor je swatchen, maar hier alvast foto's: 

Hangin' Loose - Ocean Dip 
Ik heb ook twee lakjes gekocht van Bourjois. Het zijn echt hele mooie zomerse kleuren! De lakjes kosten normaal € 8,50 per stuk, maar de Etos had een aanbieding 1+1 gratis, dus ik heb deze lakjes samen voor € 8,50 gekocht. Deze lakjes hebben ook een inhoud van 10 ml. Deze lakjes ga ik binnenkort natuurlijk ook weer swatchen. 
Bleu Model (nr 44) - Lime Catwalk (nr 38)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten