Volgers

woensdag 1 juni 2011

NEW IN: Essence meet me @holografics.com nagellak, lipgloss en body olie

Gisteren heb ik deze producten uit de nieuwe collectie van Essence gekocht de Meet_me@holografics.com Collectie. De producten zijn niet echt holografisch, maar ik vind ze wel echt super mooi! 
Op de site van Essence staat dat er vijf nagellakjes zouden moeten zijn, maar ik kwam net in de Kruidvat toen ze de volle display er aan het waren inzetten, dus de andere 2 nagellakjes zijn volgens mij ook niet ergens anders te koop! Ik heb ook al op meer blogs gelezen dat daar ook alleen deze drie lakjes te koop waren. De nagellakjes kosten € 1,79 per stuk en hebben een inhoud van 10 ml. 
Gagalectric (nr 01) - Blue Ray (nr 03) - Prism@tic White (nr 04)
Ik heb van deze collectie ook een lipgloss gekocht. Deze lipgloss kost ook € 1,79 en heeft een inhoud van 4 ml. Er waren ook nog 2 andere kleuren lipglossjes in de collectie.
Lilac (nr 01)
Ik heb ook een body olie gekocht van de collectie. Deze body olie kost € 3,99 en heeft een inhoud van 85 ml.
holograpic body oil 
Verder heeft de collectie nog 2 eyeliners en 3 oogschaduws. Binnenkort komen er natuurlijk ook weer swatches van deze producten!


Wat vinden jullie van deze nieuwe collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten