Volgers

zondag 5 juni 2011

NEW IN: Yves Saint Laurent lipgloss en nagellak

Gisteren heb ik nieuwe nagellak en lipgloss gekocht van het merk Yves Saint Laurent. De producten komen uit hun nieuwe collectie die nog maar net uit is! Op de eerste foto komt de gele nagellak het beste uit en op de tweede foto de turquoise nagellak en lipgloss.

Utopian Turquoise (nr 137) - Surreal Yellow (nr 138) - Icy Effect (nr 11) 
De gele nagellak doet me natuurlijk een beetje denken aan Chanel Mimosa (nr 577), maar deze kleur is iets meer aan de gouden kant. Ik ga de Mimosa en de Surreal Yellow zeker een keer naast elkaar swatchen! De Utopian Turquoise en Icy Effect hebben een hele mooie turquoise kleur! De kleur lijkt in het echt mooier! 
Ik ga deze nagellakjes en lipgloss snel swatchen, dus dat zie je binnenkort ook op mijn blog verschijnen! 


Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten