Volgers

zondag 5 juni 2011

Swatches OPI nagellak Katy Perry

Ik heb al heel lang het minisetje van Katy Perry en de Black Shatter in huis, maar nog nooit er swatches van laten zien. De Teenage Dream en The One That Got Away zijn mijn favorieten, omdat die ook na 2 laagjes goed gedekt zijn! Ik heb alle lakjes op de foto's met 2 laagjes gelakt, alleen ik vind dat Not Like the Movies en Last Friday Night nog wel een laagje nodig hadden. Ik laat jullie eerst de nagellakjes apart zien en dan later kan je nog zien hoe ze eruit zien met de Black Shatter.


Als eerst laat ik jullie Not Like the Movies zien. Het is een heel apart lakje, het ziet er soms beetje groen uit en soms paars, dus een duochrome lakje is het eigenlijk. De lak heeft ook hele kleine glittertjes. Op de eerste foto lijkt de lak zilver/grijs/groen en op de tweede foto ziet de lak er meer paars uit en dan op de laatste foto zie je de kleuren een beetje door elkaar. Het is echt een heel apart lakje! 




Dan laat ik jullie nu The One That Got Away zien. Het is echt een hele mooie donker roze kleur met kleine glittertjes erin. Dit is dus één van mijn favorieten. Ik ben normaal echt helemaal niet van roze kleuren, maar deze vind ik echt wel super mooi!



Dan gaan we door met Teenage Dream. Ook een lievelingslakje van mij uit deze collectie. Deze is ook weer roze, maar echt met super mooie glittertjes! 



En dan als laatst het lakje Last Friday Night. Deze lak heeft blauwe, gele en roze glitters.


Dan als laatst laat ik jullie nog de lakjes zien met Black Shatter! 



Wat vinden jullie van deze lakjes?
En vinden jullie de lakjes mooier met Black Shatter of zonder? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten