Volgers

donderdag 2 juni 2011

Swatches Bourjois Bleu Model (nr 44) en Lime Catwalk (nr 38)

In dit bericht konden jullie al zien dat ik nagellakjes had gekocht van het merk Bourjois. En in dit bericht laat ik jullie de swatches zien van de zomerse kleuren. 
Als eerst laat ik jullie de Lime Catwalk (nr 38) zien. Het lakje leek me een erg mooi kleurtje, maar op de nagels vind ik het kleurtje een beetje tegenvallen. Het is niet echt een knallend groene kleur en de kleur lijkt soms ook een beetje donker geel.
De kleur Bleu Model (nr 44) is een mooie blauwe kleur in het flesje en deze is op de nagels ook super mooi. En dit kleurtje ga ik zeker vaker dragen! 
De lakjes hebben een inhoud van 10 ml en kosten € 8,50 per stuk. 


Wat vinden jullie van deze nagellakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten